# 1. Door Domi op 2008-03-23 17:02:00Ik heb hier nog enkele flessen rode wijn; "Chateau de Lamarque" van 1990 liggen. Gisteren hebben we er nog eentje met vrienden uitgedronken en hij was heel lekker! De kurk was echter bijna tot boven aangetrokken door de wijn. Ik heb zelf geen enkel idee van de waarde van deze wijn, kunnen jullie mij hierover meer inlichtingen bezorgen? Alvast bedankt!
# 2. Door cliff op 2008-03-23 17:41:42de waarde word bepaalt door de koper, heeft iemand intresse deze wijn van dit jaar te kopen dan zal hij genoeg betalen.
veel hangt af van de manier waarop hij is bewaard is geweest. je kan altijd eentje laten veilen op een veiling om te zien hoeveel je schat waard is
# 3. Door domi op 2008-03-26 12:46:07Bedankt voor de reactie. Het was/is echter niet de bedoeling deze wijn te verkopen. Mijn vraag was eigenlijk meer of iemand een idee van de gangbare prijs heeft, omdat onze vrienden beweerden dat het een goed wijnjaar was en het volgens hun om dure wijn ging. Maar het zal vermoedelijk zijn zoals je aanhaalt, het is waard wat de koper er voor over heeft!
Nog succes met het forum!